BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

September 17, 2010

last post from home....

salam....

to those who're reading...
wlaupun xde yang bace blog merepek aku neh...
hahax~ (dahlah bhsa rojak... adeih)

xpe, sape nak mngarutkan blog melainkan tuannya sendiri...
back to da topic...
sudaa 2 minggu aku dirumah...
atau lebih tepat...
14 hari... n brape jam aku x kire la plaks...
adeih~
aku bertolak tepat jam 9 a.m hari sabtu...18 sept 2010...
(ayat mudah esok laa...)

aku smpai ari 2 kat KBmall mse blik ari tu pon..lau x clap...
jam 9. a.m lbih kurang... hari santu... 4 sept 2010...
fuhh~
memang ckup2 dua minggu aku dduk klantan....
tpi homework....
waaa~~~
dush3~
xpe, sape suh malas......
hahaahhahahha~

adeih~ tataw laa...
mood dduk kolej lagi okey dari dduk rumah ...kot...
tp mood nak studi kat kolej ngan lepak kat rumah....
hurm...
2 korang pon bleh pikir kan?
haha~

xpe lah,, aku nak titow....
bukan mengantok...
nak rest... ntah knapa , rase letih mlam neh..
oke lah.....

sblum blah,, baca doa dlu....

Bismillahirahmanirrahim~
Ya Allah, selamatkanlah perjalananku esok hari...
dalam perantauanku menuntut ilmu....
berilah hidayah dan petunjuk kepadaku agar aku menjadi seorang mukmin yang bertaqwa....
amin~

wassalam~

2 comments:

cintahati said...

kelantaneese kah anda?hoho..

Salam Perjuangan..

Afiq Khalid said...

ya saya klantanese~~

salam prjuangan utk anti juga.

Related Posts with Thumbnails